Colloquium Ειδίκευσης Γλωσσολογίας 2021-2022: Διάλεξη του Καθηγητή Γ. Ανδρουλάκη
22 Μαρτίου @ 6:30 μμ – 9:00 μμ
Στο πλαίσιο του επιστημονικού colloquium που διοργανώνει η Ειδίκευση Γλωσσολογίας του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δ.Π.Θ. κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, την Τρίτη 22-3-2022 και ώρα 18.30 ο προσκεκλημένος ομιλητής Γιώργος Ανδρουλάκης, Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, θα αναπτύξει το θέμα:
«Χρονότοποι, γλωσσικά ρεπερτόρια και γλωσσική πολιτική στην εκπαίδευση προσφύγων».
Ο σύνδεσμος παρακολούθησης της εκδήλωσης είναι ο παρακάτω και θα παραμείνει σταθερός για όλες τις διαλέξεις.
https://us06web.zoom.us/j/87681177802?pwd=Q3Jvb2V1bG9xTHBpWEowVWNyOFk2UT09
Ο Γιώργος Ανδρουλάκης σπούδασε γλωσσολογία, κοινωνιογλωσσολογία και διδακτική των γλωσσών στα Πανεπιστήμια Αθηνών, Paris 7 και Paris 5. Έχει εργαστεί ως μέλος Δ.Ε.Π. στο Α.Π.Θ. και το Ε.Α.Π., με συμβάσεις στα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θεσσαλίας, και ως Επισκέπτης Καθηγητής σε Πανεπιστήμια της Γαλλίας, της Ελβετίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και του Καναδά. Σήμερα είναι Καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο «Κοινωνιογλωσσολογία και οι εφαρμογές της στη διδακτική πράξη», στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το Εργαστήριο Ελληνικής Γλώσσας και Πολυγλωσσίας, του οποίου είναι Διευθυντής, έχει συντονίσει πολλά εκπαιδευτικά και ερευνητικά έργα και τιμήθηκε δύο φορές με το Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών. Από το 2016 ως το 2018 διετέλεσε Αντιπρόεδρος Ακαδημαϊκών Θεμάτων και Διεθνών Σχέσεων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντά του εστιάζονται σε ζητήματα διδακτικής των γλωσσών, επαφής γλωσσών σε μεταναστευτικές κοινότητες, γλωσσικής πολιτικής, συμπεριληπτικής και ανοικτής – εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Τα πιο πρόσφατα έργα στα οποία είναι Επιστημονικός Υπεύθυνος είναι τα:
– Creative Multilingualism: From Reality to Research to Education (MeInArt) (1η Προκήρυξη ερευνητικών έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ για την ενίσχυση μελών ΔΕΠ),
– Γλώσσες για Ανθρώπινες Αξίες (Κόμβοι Έρευνας και Καινoτομίας στην Εκπαίδευση, ΕΛΙΔΕΚ)
– Bottleneck Analysis and Teachers Training for Inclusive Education (UNICEF)
– Teach for Integration Capacity Building and ALP Pilot Implementation (UNICEF).